Kodėl VELO pervadino savo Nikotino maišelius 2024 metais?

Nathan Chilcott

Prekės ženklo identitetas yra svarbus. Prekės ženklui tai yra galimybė išreikšti, ką jis atstovauja, pritraukti auditoriją, kuri dalijasi tomis pačiomis vertybėmis, ir sukurti vizualiai patrauklų identitetą.
Jums ir man, produktų prekės ženklai palengvina atpažinimą. Tikriausiai jau esate patyrę nusivylimą, kai einate į vietinę parduotuvę ieškoti konkretaus produkto ir jo nerandate.
Jis visada ten, tiesiog negali jo matyti, nes įmonė nusprendė, kad būtų gera idėja pakeisti savo produkto spalvas, vaizdus ir bendrą dizainą.
Tai rizikinga strategija. Jei nematai produkto, gali baigtis tuo, kad nusipirksi ką nors kita. Panašiai, jei jį pamatai ir naujas vaizdas tau nepatinka, tai gali paskatinti išbandyti ką nors kita.
Prašome pateikti tekstą, kurį norėtumėte išversti.
Tai verčia susimąstyti, kodėl būtų gera idėja pakeisti pavadinimą į Nikotino maišeliai VELO.
Redaguoti
"Velo iš pradžių buvo žinomas kaip LYFT ir 2022 metais buvo pervadintas į Velo. Tačiau iki šiol jis turėjo įvairius pavadinimus ir įvaizdžius, o kiekviena šalis turi savo unikalius Velo Nikotino maišeliai pakuotes."
Tai, ką jis padarė. Velo Apsvarstykite galimybes perprezentuoti ir sukurkite naują vienodą pakuotę Nikotino maišeliams.
Taip, reikia priprasti prie naujo dizaino. Bet kai tai padarysi, žinosi, ko ieškoti bet kur pasaulyje.
Rebrendingo proceso etapai
Velo žino, kad tai gali būti painu, ir nori padaryti tai kuo paprasčiau savo klientams.
Kad viskas būtų kuo paprasčiau, jie atliko prekės ženklo keitimą dviem etapais. Pirmasis, kuris įvyko 2024 metų pradžioje, apėmė perprojektuotą pakuotę su originaliu dizainu.
Slim yra suprojektuotas su etikete, kurią galima nuimti, kad atskleistų naują dizainą po ja.

Tai gali padėti priprasti prie Nikotino maišeliai, pervadintų į VELO, išvaizdos.
Antrasis etapas įvyko 2024 metų pabaigoje ir apėmė etiketės pašalinimą, kad naujas prekės ženklo dizainas būtų tiesiogiai matomas.
Pastebėjau, kad pakuotės pasikeitė iš balto fono į įvairias mėlynos atspalvius, priklausomai nuo skonio.
Galite pamatyti naują dizaino elementą mūsų VELO kampanijose.
Dabartiniai pasiūlymaiVardo pakeitimai
Velo taip pat nusprendė pakeisti kai kurių savo produktų pavadinimus, nors skoniai ir stiprumai išliko visiškai tokie patys.
Pavyzdžiui, Velo Groovy Grape Mini dabar yra žinomas kaip Velo Mini Royal Purple. Tas pats produktas, kitas pavadinimas ir kita išvaizda.
Andra, kurios vardas buvo pakeistas, yra:
Atrodo, kad nėra pateikto teksto vertimui. Prašome pateikti tekstą, kurį norėtumėte išversti.
- Velo Crispy Peppermint Slim nėra Velo Ice Cool Mint Strong SlimAtrodo, kad nėra jokio teksto, kurį reikėtų išversti. Prašome pateikti tekstą, kurį norite išversti.
- Velo Witty Spearmint Slim midi Velo Mint SlimPrašome pateikti tekstą, kurį norėtumėte išversti.
- Velo Lofty Liquorice Slim ne Velo Lakritz Stark SchlankAtrodo, kad nėra pateikto teksto vertimui. Prašome pateikti tekstą, kurį norite išversti.
- Velo Mighty Peppermint neturi Velo Freeze X-Strong
Klausymas tęsiasi. Jei nerandate skonio, kurį visada naudojote, nedvejodami susisiekite su mūsų komanda. Mielai padėsime jums rasti tinkamą kryptį.
Gyvenimo aprašymas
Logiška, kad VELO keičia savo prekės ženklą ir net kai kurių Nikotino maišeliai pavadinimus, siekiant užtikrinti, kad jie būtų nuoseklūs visame pasaulyje.
Gera žinia yra ta, kad produktas išlieka toks pats ir jūs visada galite gauti Nikotino maišelius VELO per mūsų svetainę, net jei turite mūsų paklausti teisingo pavadinimo.